HÛVÖSVÖLGYI KÉKTÚRA

Időpont: 2007. október 7. vasárnap
Rozália téglagyár - Virágos-nyereg - Hármashatár-hegy - Repülõtér - Hûvösvölgy

Elõzõ túránkhoz egy hétre, hasonlóan az ott elmondottakhoz, ismét Bandival ketten mentünk iskolai túrára, ezúttal a Budai-hegységbe. A csapatot most nem szedtük két részre, mivel a terep nem ígérkezett túlságosan nehéznek, és kisebbek is bevállalhatták.
Indulás a Rozália téglagyártól volt, ahonnan pecsételés után a Csúcs-hegy oldalába kapaszkodtunk, majd a Virágos-nyeregbe ereszkedtünk. Rövid eligazítást, ismételt pecsételést és pihenõt követõen a Hármashatár-hegyre másztunk fel, és látványos csoportképet készítettünk. Pecsét, eget verõ árak az étteremben, aztán indulás lefelé, a repülõtérre. Vagy másfél órát nézelõdtünk, ettünk, nevettünk, valóságos majális volt októberben. Még virágzó galagonyabokrot is találtunk.
Végül csendes menet Hûvösvölgyre, a gyermekvasút állomásához. Csalódottan vettük tudomásul, hogy nem vonatozhatunk, idõhiány miatt, majd legközelebb, ha csak ezért jövünk egyszer ide.

Ezen a napon együtt túrázott: 41 lajosmizsei gyermek, valamint Balog Csaba, Juhász Mária, Nagy Irén és Tari Endre.