BALATONI KIRÁNDULÁS ZAMÁRDIBAN

Idõpont: 2011. augusztus 13. szombat

Az elmúlt egy évben több ingyenes túránk volt, melyekre mindig hívtunk kerekegyháziakat is. Ezt a gesztusunkat akarták Mariskáék viszonozni, azzal, hogy elhívnak minket balatoni kirándulásukra. A mi dolgunk csak annyi volt, hogy átmegyünk hozzájuk, mert onnan indult a busz.
A Túrakör segítségével a meleg délelõttön felsétáltunk Zamárdiban a Szamár-kõhöz és a kõ-hegyi kilátóhoz. A kilátóból csodás kép tárult elénk: a Balaton mindkét medencéjét láthattuk, középen Tihany félszigete, amely kettévágja a tavat.
Ezután nem maradt más, mint lementünk az egyik szántódi szabad strandra, és fürödtünk. Ezeknek a gyerekeknek, akik nem nagyon jutnak el ilyen helyekre, nagy élményt jelentett a Magyar Tengerben pancsolás. Délben még leugrottunk a révhez, ahol ettünk egy lángost, és megnéztük egy 4-5 kilós ponty kifogását.
Négy órakor indultunk haza. Kerekegyházára hét órakor, Lajosmizsére fél órával késõbb értünk.

Köszönjük a Kerekieknek és Mariskának a lehetõséget, jól éreztük magunkat!

A napot együtt töltötte:  46 fő.

Tábla a domb alatt

Tömörülés

Kilátás a tóra

Virágos sétány

A Balaton fölött az ég 1.

A Balaton fölött az ég 2.